22 100 64 46

FAQ

prostokąt
wirtualne biuro adres i firma

zaufaj nam!

Sprawdź, co warto wiedzieć

Wirtualne biuro to usługa dzięki której możesz zarejestrować swoją firmę, prowadzić obsługę administracyjną firmy, bez konieczności ponoszenia horrendalnych kosztów. Oprócz optymalizacji kosztów, jest to duża wygoda.

Nasze biuro wirtualne Adres i Firma oferuje: adres do rejestracji firmy, adres korespondencyjny, szereg usług administracyjno-biurowych, takich jak: obsługa korespondencji przychodzącej, nielimitowane skanowanie korespondencji, przypisanie numeru stacjonarnego, możliwość korzystania z salek konferencyjnych.

Wystarczy podpisać jedną umowę – umowę najmu. Można to zrobić osobiście w naszym biurze (zajmuje to ok 15-20 minut) lub korespondencyjnie (prosimy wówczas o przesłanie danych niezbędnych do podpisania umowy, a oryginał umowy odsyłamy pocztą).

Do zawarcia umowy potrzebne będzie wypełnienie krótkiego kwestionariusza, w którym zawarte są dane firmy oraz dane reprezentanta, który będzie podpisywał umowę (dowód osobisty/ paszport). Dla spółek w organizacji poprosimy o przedłożenie umowy spółki (z systemu S24 lub w formie aktu notarialnego).

Umowę należy podpisać najpóźniej w dniu rejestracji firmy pod naszym adresem. Jednakże mamy na uwadze fakt, że podczas organizowania pracy własnej firmy taki nieprzekraczalny termin mógłby być dla Ciebie niekomfortowy. Dlatego dajemy Państwu możliwość dopełnienia formalności w ciągu 7 dni od rejestracji. Warunkiem jest wcześniejsze zgłoszenie (emailem, telefonicznie, osobiście) chęci użycia naszego adresu.

Odbieramy wszelkie przesyłki przesyłane poprzez operatorów pocztowych i firmy kurierskie. Przesyłki polecone odbieramy na podstawie udzielonego nam pełnomocnictwa.

W zależności od wybranego pakietu usług, odbieramy korespondencję i skanujemy jej zawartość, umieszczając kopię na koncie elektronicznym klienta. Jeżeli wybrany pakiet przewiduje skanowanie dokumentów, skanujemy bez limitu i dodatkowych opłat. Zdarza się jednak, że nie jesteśmy w stanie zeskanować dokumentów zszytych bądź sklejonych tj. aktów notarialnych, tłumaczeń, czasopism, formatów większych niż A4, folderów reklamowych itp. Nie skanujemy również kart bankowych i płatniczych oraz zwrotów (listów, które zostały wysłane i wróciły do nadawcy-czyli na nasz adres). W każdej z takich sytuacji służymy informacją i pomocą, więc można swobodnie zasięgnąć u nas dodatkowych informacji o swojej przesyłce.

Informacja o przesyłce lub jej brak jest zależna od wybranego pakietu usług. Jeśli pakiet przewiduje skanowanie i wprowadzenie korespondencji do systemu, informacja jest przekazywana niezwłocznie po jej otrzymaniu.

W takich sytuacjach udzielamy informacji, o możliwości pozostawienia korespondencji do Klienta firmy lub kontaktu do siebie. Jeżeli przybyłe osoby będą o Państwa firmę dopytywać, lub też wyrażą rozczarowanie nie zastaniem danej firmy na miejscu, wytłumaczymy, uspokoimy i poinstruujemy, że należy się z twoją firmą kontaktować telefonicznie, mailowo lub listownie.